Kära läsare,
 
Denna helgen har varit riktigt slö. Igår kollade vi på "Dumma mig" och åt hämtpizza. Det var precis vad vi behövde efter en intensiv kareokekväll i fredags. Sen gick jag, Astrid, Katie och Chenlu för att få massage. De knådar på ordentligt och tar i för kung och fosterland om en inte säger till. Till skillnad från de massager jag fått tidigare var att de inte var ofrämmande för att ge även rumpan en rejäl knådning. Det var lite märkligt, om jag ska vara ärlig. Men nu är nog alla muskelknutor borta.
 
Jag tog en tidig kväll efter indisk mat och sov till kl 11 idag. Första dagen på länge som jag inte satt alarm på morgonen. Idag hade jag lektion med Vivian, följt av ett tafatt försök till plugg. Jag satt i 1,5 timme och försökte skriva historian om Snövit, men inte kommit längre än till att hon just träffat dvärgarna... Så vi får se hur det går med den läxan.. heh
 
Sedan mötte jag upp med Katie, vi åt middag, letade upp Neil och satte oss för att spela musik på Lounge Bar. Vi övar inför att uppträda på deras Open Mic på tisdag. Katie på ukulele/kahone, Neil på gitarr och jag som sångare. Det kommer bli grymt! Eller inte, vi får se. Vi lär behöva öva imorgon igen. Nu är det dags för ännu en tidig kväll innan nästa vecka börjar.

Kommentera

Publiceras ej