Kära läsare,
 
Igår var det Nicos födelsedag! Så vi gjorde det enda raka och klädde ut oss till superhjältar. Detta gjordes på initiativ av hans flickvän, jag blev mest bara indragen.
 
 
Här är jag och Rowan fullt utklädda som tänder ljusen i "tårtan" (gjord av Nicos favoritfrukostmat). Planen var att storma in på hans lektion och rädda honom från läxorna! Det gick faktiskt bra, förutom att vi inte var så vältajmade. Vi hade till och med lärt oss "jag må han leva" på tyska.
 
 
Chenlu är i Spindelmannen-dräkten, Icy som Batgirl. Visst är vi väl fina?
 
 
Vi åt faktiskt tårta på riktigt sen också. Med jordgubbar och allt! Men den har jag ingen bild på.
 
På kvällen tog vi oss än en gå´ng upp till toppen av TV-tower för att njuta av solnedgången. Vackert som alltid, men lite disigt så vi kunde inte riktigt se hur solen faktiskt gick ner.
 
 
Chenlu är nog stuntkvinna i hemlighet.. Eller så är hon spindelmannen på riktigt.
 
 
 
Det finns verkligen ingen vackrare bakgrund än denna när en bara vill sitta och prata och njuta av livet.
 
Vi klättrade ner senare än vanligt, så vi kunde se ljusen från staden som bara syns på natten. Jag, Rowan, Icy och Nico var de enda som var kvar då (det var många fler just vid solnedgången) och jag och Rowan gav turturduvorna lite egentid och hade en halvdjup konversation om livet och att sakna de som är hemma när en är ute och reser.
 
 
Kan inte ta fotocred för de flesta bilderna här, utan det är Icy, Astrid och Sophie som fotat det mesta.
 

Kommentera

Publiceras ej